czwartek, 21 czerwca 2012

Lato! kiepskie powitanie :(

Ufff ale się u nas działo w nocy! O 2.00 postawił Nas na nogi grzmot tak wielki, że aż się dom zatrząsł!! Burza była straszna, hałas olbrzymi do tego stopnia, że miałam wrażenie że akcja toczy się na naszym podwórku! Dodam, że dzieci smacznie spały nie zwracając uwagi na odbywający się obok koniec świata!
Nie obyło się niestety bez szkód :( Pracownia, w której są okna dachowe została zalana kompletnie (okna super szczelne - tylko właściciele gapy :( ) - maszyna do szycia, Jego komputer i cała reszta wręcz pływały w wodzie - nie przesadzam!! Zobaczymy co z tego będzie, mam nadzieję, że po wyschnięciu i wyczyszczeniu będzie ok.
Dodatkowo jak to zwykle bywa los pokrzyżował nam znowu plany związane z weekendowym wyjazdem na Mazury - już drugi raz więc trochę tego Pierwszego Dnia Lata nie lubię!

Żeby jednak nie poddawać się tak kompletnie postanowiłam wykorzystać weekend do "popiknikowania", znalazłam milion pięknych inspiracyjnych zdjęć w sieci letnich pikników, którymi się z Wami tutaj dziele :)





I takie mam właśnie plany na weekend, odpoczynek na powietrzu no i oczywiście (jak tylko maszyna będzie działać po burzowych przygodach) zajęcie się sypialnią i elementami jej wystroju :) Trzymajcie kciuki!

2 komentarze:

  1. ..Witaj :)
    u nas też zimno, deszcz i burze :(
    Lato może w końcu przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się ten drugi dzień lata źle kojarzy - właśnie dzisiaj rano, pierwszy raz od 18 lat posiadania prawa jazdy wjechałam komuś w przysłowiowy "kuper" :-( To pozbawiło mnie humoru na prawie cały dzień...na szczęście poszkodowany nie wyżywał się na mnie - wręcz przeciwnie, był bardzo opanowany i kulturalny, a na koniec zdarzenia podał mi rękę i z pewnym współczuciem w oczach powiedział, że ma nadzieję, iż nie spotkamy się już w takich okolicznościach (nie był to samotny facet, jechał z żoną).

    OdpowiedzUsuń