środa, 28 marca 2012

Ekologia i design

Zastanawiacie się czasem po co segregować śmieci? Odpowiadacie na trudne pytania dzieci w tym temacie? Też macie dylematy czy karton po mleku to papier... ale jednak ma plastikowy "dziubek" a co ze środkiem? No generalnie dramat....ale szukając dzisiaj inspiracji eko w sieci trafiłam na coś co przekonuje mnie, że recykling może mieć sens. Nie, że do tej pory go nie widziałam. Tylko teraz cały temat stał mi się bliższy. Dlaczego? Z powodu tektury. A konkretnie możliwości jakie daje... w domu:)
Okazuje się, że nie tylko Giles Miller jest mistrzem tektury.




Z radością odkryłam dzisiaj, że w naszym kraju też robimy piękne rzeczy z tektury.





Nie liczy się więc materiał a pomysł! Można? Można :)

Follow my blog with Bloglovin

2 komentarze:

  1. Na szczęście coraz więcej jest dobrych pomysłów na przedmioty z tektury. I tak świadomość segregowania jest w naszym narodzie niska, więc może jeśli będziemy pokazywać konkretne zastosowania, to się jakoś zmieni...

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas kartony po mleku wrzuca sie do pojemnikow na plastik.. sa potem rozwarstwiane i wszystko zostaje wykorzystane ponownie :-) Swietny ten regalik w ksztalcie kola :-) i samoloty z kartonu tez bardzo mi sie podobaja :-) pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń