sobota, 31 marca 2012

Edukacja malucha... skąd czerpać pomysły na kreatywną zabawę?

Mam w domu dwie małe istoty ludzkie - jedno płci żeńskiej - starsze i mądrzejsze, w końcu ma ponad 8 lat. Drugie płci męskiej w wieku lat niespełna 4 rozbrykane absolutnie!!! Zainteresowania mojego syna to głównie auta - jak każdego chłopca w jego wieku :) i rozrabianie - obie te rzeczy w ilości hurtowej. Połączenie powyższych z pokładami energii mogącymi oświetlić kilkutysięczne miasto są dla nas- dorosłych śmiertelne!!
Postanowiłam więc poszukać inspiracji do zainteresowania młodego człowieka rysowaniem, pisaniem i liczeniem.... O naiwna matko!! Jest mnóstwo serwisów w sieci, które powiedzą Wam jak zrobić pieska z paróweczki, jak przygotować ciasteczka-łódeczki, gdzie możecie iść na warsztaty, oczywiście kreatywne, z dzieckiem lub ewentualnie pomoże Wam wydrukować jedną z 5000 kolorowanek z ulubionym bajkowym bohaterem... ale nie ma nigdzie - tak mi się przynajmniej wydawało - ciekawych, fajnych, innych materiałów do zabawy/edukacji maluchów.
Odkryłam jednak w mijającym tygodniu serwis www.bazgroszyt.pl. I gorąco polecam go wszystkim rodzicom, ciociom, wujkom, dziadkom czy "singlom" chcącym uciszyć dziecko sąsiadów. Znajdziecie tam wiele darmowych kart z zadaniami do druku. Nauka literek i cyferek czy zwykła zabawa to dla dzieciaków prawdziwa radocha. Przetestowałam w jeden wieczór - od tego czasu oboje proszą o nowe przygody pieska Ryska ;)



Część materiału można opłacić sms, część jest w wersji drukowanej do nabycia na stronie. Bawcie się dobrze :) I podzielcie się jeżeli znacie podobne ciekawe serwisy :)

Follow my blog with Bloglovin

1 komentarz:

  1. O, wydaje się fajne! Spróbuję przetestować i dam znać. :-) Choć mój syn teraz ma fazę układania puzzle - czego wcześniej zupełnie nie lubił...

    OdpowiedzUsuń