środa, 13 czerwca 2012

Skandynawski... biały...

Jak prawie już rok temu urządzaliśmy dom dominującym stylem w naszych wnętrzach był jednak styl nowoczesny... kolory ziemi, ostre kontrasty, aluminiowe dodatki itd. Cały czas jednak przy przeglądaniu pism czy stron zatrzymywałam się na dłużej przy wnętrzach określonych "styl skandynawski" patrząc na połączenia starego i nowego tęsknym wzrokiem.
Dzisiaj już wiem, że nie to było powodem moich westchnięć a raczej kolor BIAŁY dominujący w tym stylu. Biały jest nie tylko światłem w pomieszczeniu ale również doskonałym tłem do wszystkich innych akcentów w pomieszczeniu!
Zaczęłam więc powoli cichy plan wprowadzania elementów tego stylu w naszym domu. Co nie jest proste bo jak już pisałam jest on zdecydowanie reprezentantem stylu nowoczesnego z czerwoną kuchnią na czele :)
Ale nie poddam się i będę dawać znać o małych zmianach i kolejnych etapach :) Tymczasem poniżej kilka inspirujących zdjęć! Całych w bieli oczywiście!!!









Pozdrawiam gorąco wszystkich nowych czytelników a raczej czytelniczki :)

M.

6 komentarzy:

  1. W kwestii białego koloru zgadzam się w 100% !
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biały jest bardzo inspirujący. Polecam Ci ilustrowany wpis na temat tego koloru na blogu kavka design...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię skandynawskie klimaty i wszechogarniającą biel we wnetrzach. Miło tu u Ciebie:)
    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię białe wnętrza. Urzekające zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane zabieram się w przyszły weekend za sypialnie, więc będę meldować zdjęciowo o zmianach :)

    OdpowiedzUsuń